3. 6. 2011.

Popravak kompjutera na daljinu - TeamViewer


        Nova usluga servisa za popravke i održavanje kompjutera "Majstor 025" je pružanje intervencija putem interneta bez obzira na vašu lokaciju (salaš, selo, grad, državu).
        Povećanje brzine interneta i razvoj namenskih programa, danas omogućuju da majstor ne mora dolaziti kod vas da bi otklonio neki softverski kvar u vašem kompjuteru.
         Uslovi za ostvarenje ovakve popravke vašeg kompjutera su:
-  da vam je kompjuter ispravan bar u toj meri da možete izaći na internet, 
- da posedujete brzi internet :   ADSL, Wireless ili još bolje kablovski internet.  Brzi internet je potreban, jer on omogućuje brže intervencije, a time i manje cene istih.
- da imate instaliran Skype programSkype je potreban, jer se za vreme intervencije vrši dvosmerna komunikacija glasom izmedju vas i servisera koji vam sredjuje kompjuter. Ako nemate skype, u narednom postu će biti objašnjena instalacija i mogućnosti skype programa.
- da imate instaliran TeamViewer - program za daljinsku kontrolu kompjutera.

    Ukoliko su svi ovi uslovi zadovoljeni, bez obzira gde se nalazite, za više informacija pozovite nas  na mobilni telefon broj 060/30-40-102,  pošaljite  nam e-mail na našu e-mail adresu majstor025@yahoo.com  ili nas kontaktirajte putem  Skype - dodajte medju svoje kontakte naš Skype ID:   majstor025
    
Nemate TeamViewer ?
     Sledi uputstvo za preuzimanje i instalaciju program - klijenta TeamViewer / progama za pružanje ovlaštenja za učestvovanje u kontroli vašeg kompjutera /. 
      Program je mali i možete ga odmah preuzeti sa službene stranice firme TeamViewer.     Dovoljno je da kliknite na link http://www.teamviewer.com/sr/download/index.aspx ili ga iskopirate u adresno polje vašeg preglednika interneta i pritisnite Enter taster. Ovo će vas dovesti na početnu stranicu za skidanje proagrama TeamViewer za klijente.

Odskrolujte ekran prema dole, pronadjite istaknuti naslov 
Dodatna skidanja i kliknite na link Skidanje v6.010722

Potrebno je potvrditi snimanje fajla koji se skida.

Preuzimanje izvršnog fajla traje kratko i nakon toga treba pronaći 
folder gde se nalazi preuzeti fajl, te ga startovati levim dvoklikom

        Da bi se fajl startovao, obično je potrebno još jednom potvrditi da zaista želimo startovati fajl. Nakon klika na Run , proteći će izmedju 20 sekundi i jedne minue dok se program ne startuje, jer se vrši konekcija na server kompanije TeamViewer gde se dobija lozinka potrebna za dalji rad.

     Fajl se ne instalira u kompjuter nego se samo pokreće. Uskoro vam se na ekranu pojavljuje prozor TeamViewer-a.
         Obratite pažnju na dva podatka: Vaš ID i Lozinka
Vaš ID je indentifikacioni broj koji je vezan za vaš kompjuter.
Lozinka  je sigornosni niz od obično 4 cifre bez čujeg znanja niko ne može učestvovati u kontroli vašeg kompjutera. Oba podatka trebate preneti putem skype-a osobi koja vam preko neta (na daljinu) opravlja kompjuter, Jedino onaj kome su poznati  Vaš ID i Lozinka može pristupiti vašem kompjuteru.
Vaš ID broj se ne menja, ali se Lozinka zbog sigurnosti menja prilikom svakog startovanja programa.

       Kada se veza ostvari, Vi u svom donjem desnom uglu ekrana dobijate informativni ekran koji stoji svo vreme dok traje sesija deljenja upravljanja nad vašim kompjuterom.

       Sada osoba koja vam na daljinu popravlja kompjuter, učestvuje u kontroli vašeg računara (pokreće strelicu miša i može da unosi tekstove kao da kuca na vašu tastaturu). Poželjno je da od tog trenutka ne dirate miša ni tastaturu, osim u slučaju kada serviser zatraži da nešto učinite.
       Sve što se dešava, vi vidite na ekranu, tako da usput možete dosta toga naučiti ako pažljivo posmatrate i pamtite ili zapisujete.
        Ukoliko informativni ekran sesije zasmeta na ekranu, isti se može skloniti levim klikom na strelicu u njegovom gornjem desnom uglu.

         Informativni ekran je i dalje dostupan, samo je umanjen i smešten u obliku strelice na gore  u desnom donjem uglu ekrana iznad sata. Levim klikom na tu strelicu, informativni ekran sesije se ponovo vraća na ekran.


Prekid kontrole vašeg kompjutera

        U bilo kom momentu Vi možete prekiniti deljenje kontrole nad vašim kompjuterom, tako što ćete napraviti levi klik na ikonicu „dodatne opcije“ u informativnom ekranu sesije

Iz padajućeg menija levim klikom izaberite opciju: Prekini vezu

Nakon prekida veze sledi ekran obaveštenja od kompanije 
TeamViewer gde treba kliknuti na OK

       Ovim je zatvorena sesija upravljanja vašim kompjuterom, ali program TeamViewer je i dalje aktivan, te u bilo kom momentu serviser koji zna vašu loziku koju ste mu saopštili pri uspostavi kontrole, sa istom tom lozinkom ponovo može ući u vaš kompjuter.
Lozinka se poništava isključivanjem programa TeamViewer
To se postiže tako što na Prozoru TeamViewera 
kliknete na dugme Poništi
Ovim se poništava lozinka i ujedno isključuje program.


Na kraju vas očekuje obaveštenje kompanije TeamViewer.
Isključite ga klikom na X u desnom gornjem uglu tog ekrana.

       Za vreme sesije učestvovanja u kontroli vašeg računara primetno je usporenje rada mišem i tastaturom i sporije reagovanje na komande koje dolaze od strane servisera, te je potrebna doza strpljivosti. Ovaj način kontrole vašeg računara preko vašeg desktopa je potpuno bezbedan, jer se sve dešava pred vašim očima, a i koristan za vašu edukaciju.


       Ukoliko razmišljate o popravci vašeg kompjutera na ovaj način, 
za više informacija pozovite nas  na 060/30-40-102,  pošaljite  nam e-mail na adresu majstor025@yahoo.com  ili nas kontaktirajte putem  Skype-a - dodajte medju svoje kontakte naš Skype ID:   majstor025